tisdag

Hejhallå!
Idag regnar det och jag tror att jag till och med hörde lite åska när jag låg i sängen. Melinda vaknade precis så vi har inte hunnit lista ut vad vi ska göra idag än. Jag tror jag kommer ta en sväng till Totally Swedish - en svensk affär som dom har allt man saknar, typ knäckebröd !
Har föresten världens träningsvärk också - tränade igår för första gången sen.nått år tillbaka? haha..
Faktiskt så var vi på friskis i svenska kyrkan, jag var livrädd innan för jag tycker sånna där pass är urlöjliga så jag skulle nog bli utslängd av att fnittrande. Dock..var första halvtimmen en pina då jag inte kunde sluta skratta och tyckte allt var så fjantigt, men sen gick det över lite..
Hängde hemma hos Emma och My innan också - mycket trevligt! Vi åt kakor, drack kaffe och var avundsjuka på allt dom hade i sitt rum som inte vi har...
En stor, fluffig mjuk säng..
..Två stora garderober..
Trägolv..( i nästan alla England hem så har dom heltäckningsmatta..som vi, kul om man skulle spilla rödvin eller något liknande)..
..Spegel!..
..TV..
..En stor Harry Potter plansh..vågade till och med säga att jag aldrig sett Harry Potter..
Ja, dom bor himla lyxigt där..
Det här är Melinda, min rumskompis. Hon vart lite stel efter träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0