I struggle to find any truth in your lies

Har suttit med den här sidan uppe i snart en timme, i försök att komma på något kul att skriva, men tyvärr gott folk..jag kan bara säga att allt är som vanligt. Funderar på att lägga ner det här, bloggandet. Jag jobbar nästan varje dag, hänger med kompisar eller sover. Dagarna rullar helt enkelt på. I helgen hade jag dock en riktigt rolig en, i fredags hängde jag,Becca& två vinare , tog oss en sväng ner på stan & nöjde oss med det. Var otroligt trött på jobbet dagen efter, men det gick. På kvällen bjöds det på festligheter. Hängde hemma hos Sebastian med Pernilla & Becca - sen in i dimman med oss. Kvällen slutade helt otippat på mobergs, haha.

Idag har vi varit hemma från London i snart en månad - det har gått hur segt som helst, känns som år, eller som att jag aldrig varit där. Jag saknar Melinda så himla mycket, tänker varje dag i kassan att ikväll måste jag ringa henne. Men jag är S.Ä.M.S.T. Så himla trött efter jobbet, men imårn Mellis..då slutar jag tidigt ! Jag saknar Emma & My också - pratar med My nu & dom ska flytta snart - till marble arch, så j-ä-v-l-a avundsjuk !
Imårn jobbar jag till 16 - efter det ska jag söka lägenhet. Jag måste flytta nu!! Mitt rum ser förjävligt ut - men jag orkar inte städa, känns lixsom inte som någon mening när alla andras saker också ska ligga där. Jag vill sätta upp alla mina LP på väggen & inreda på mitt sett, men det känns skittrisst när jag bor här. Nej, jag vill flytta - NU. Så om någon känner nån som hyr ut, tell me.
Känns som att alla är ute ikväll, ska ut imårn & ta det lungt på lördag. Själv ligger jag hemma nu, börjar jobba 7.45 på lördag och vill fan inte ta det lung kvällen , men vi får se vad som händer. Nu ska jag lägga mig i soffan & vänta på min choklad jag beställt. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0