up, side, down

Jag är så jävla ledsen över att jag jobbar 7.45 imorgon. Var inte meningen, så det var planerat kalas - men ack, jag tänker mest på pengar just nu. Jag har varit så glad hela dagen & är så taggad på fest. Men, jag kanske hyr film istället, kul..skitkul. Lyssnar på killing in the name of, som jag smått sitter & headbangar åt - hade jag vart några år yngre så hade 7.45 inte varit någonting, jag har blivit för gammal. Men fan, jag älskar det mesta just nu. Jag har mina dagar, igår kändes allt bajs & idag underbart.
Lite vin skulle sitta bra & någon gång i mitt liv vill jag ha så mycket pengar så jag inte behöver pengar. Tänkt om jag var han som vann 225 mille, det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0