take all the courage you have left, wasted on fixing all the problems that you made in your own head

Nu är jag hemma igen. Madde dejten blir antingen ikväll eller senare i veckan. Nu ska jag städa! Mamma bad mig att göra det innan hennes kompis kom, jag hade bråttom- så allt hamnade under täcket - det har tidigare legat på golvet nån vecka. Jag har satt upp massa skivor på väggen - dock med häftmassa så dom ramlar nog snart, jag ska sätta upp hyllor, jag ska !
Föresten, ni anar inte hur äckligt glad jag är över London Calling. Hittade den i Pappas källare. Har velat ha den sen massvis av år tillbaka & nu har jag snott den av han ! Ramones, dom andra the clash, sex pistols & beatles är jag också överlycklig för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0