"ja, men oj vad gott det är med knäckemackor när man egentligen bara vill ha OSTBÅGAR"

Jag sitter & pratar med mor min på facebook. Jag ska sova hos pappa inatt satte. Hon gjorde mig sugen på ostbågar också, helsike. Jag har hängt med Siri & Petter hela kvällen. Vi har kollar på film & myst. Dom är bäst!

Har precis pratat med Melinda. saknar den kvinnan enormt mycket. Nån helg när jag är ledig & har pengar så ska hon och jag göra London i öret & här, kan blir skoj! Hon skrev nyss också att jag har en plats i en van & husvagn med henne till Peace and Love, tåls att tänka på, fyfan vad roligt!


Imorgon ska jag skrapa ihop 10 kronor och köpa en tia lott. Jag SKA vinna & då åker jag till London nästa vecka. Är ledig 4 dagar och det skulle vara så himla perfekt, bara så ni vet!
mamma sa precis att jag skulle se framför mig, vinsten. Då kommer jag vinna. Det är tydligen hemligheten med livet. Hon la till ett "Oh yeah" i slutet också. Vi ses oss själva som riktigt rika nu!


Nu är jag för trött för att stänga av datorn, ta bort sminket, borsta tänderna & allt sånt. Imorgon ska jag vara barnvakt till Siri fram tills att jobbet börjar klockan 15. Hoppas på fint väder! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0