but you are not alone in this

Hej!
Har nästan precis kommit hem från en promenad med Madde, Linna & Pernilla. Det är 7plus grader & jag frös inte ett dugg med skinnjackan, så jävla skönt! Läste igenom min blogg för ett år sen, då invigde vi berget, parken & stranden(med kläderna på) redan i april! Det närmar sig & jag blir så lycklig av det!
Idag fick jag ett sms från Melinda också, att dom spelar en av våra London låtar på jobbet. Jag ser framför mig hur hon, jag & två riktiga töntar ( tänk, helt ärligt..dom i " The big bang theory") står på en klubb i London & dansar till den här låten. Vi får ur oss en riktigt skön dans desutom, haha ! När kvällen var slut så var vi välkomna på efterfest hemma i deras lägenhet, vi skulle kolla på film sa dom..vi tackade nej.


Imorgon jobbar jag, 13.30 - 19. Inte så ansträngade tid alls. Efter det ska jag vara barnvakt till världens bästa Syster, Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0