11.44

Jag och Jossan befinner oss nu på Uppsalas bibliotek. Sist jag var här så var jag runt 9 år kanske, jag älskade det här stället då ! Jag har precis varit på min intervju, det gick verkligen hur bra som helst ! Jag börjar jobba på Tisdag. Det är samma jobb som Jossan, så det är skönt att få sällskap varje dag. Äntligen börjar jag komma igång med något, ska längre fram börja kolla lägenheter och lite så också. Eftersom att det här inte är mitt drömjobb så kommer jag fortsätta söka jobb i klädesaffärer och lite så, eftersom att jag vill jobba med just kläder och sälja det jag verkligen brinner för. Men killen som är min chef..sa att det här är ett skitbra jobb att ha som merit, jag är lycklig nu !

Mormor slutar vig halvfem, så vi ska gå runt  i Uppsala och bara njuta några timmar. Hej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0