Söndag.

Hej!
Fredagen blev en liten blekare version av förra helgen. Jag, Jossan, Laila, Malin, Pernilla & 2 Emelie satt hemma hos mig, drack vin & babblade på innan vi åkte hem till Emelie. Hemma hos henne drack vi ännu mer innan dom skulle upp till Mobergs. Jag och ena Emelie bestämde oss för att gå ner på stan istället, gick till trädgården och träffade massa härligt folk, bland annat Thomas & Cippe..( ni kom med, haha!  ) Sen runt ett delade vi taxi med JaKob och Erik upp till Mobergs. Dansade, träffade trevligt folk och hade riktigt trevligt innan jag GICK hem från Mobergs till Fågelsången med högahöga skor, brände kalorier gjorde jag iallafall, perfekt.

Igår var jag riktigt trött, men jag ville endå göra något eftersom att det var lördag. Men jag förblev hemma framför Robinson och en sorlig film, Vid din sida.

Just detta ögonblick har vi gäster hemma och senare blir det promenad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0