Helgen.

Har inte skrivit på ett tag nu. Men jag kan säga att min helg har varit riktigt bra ! I fredags jobbade jag och efter det skulle jag på "välkommen hem" middag hos  Felicia. Efter det hade jag & 12 tjejer förfest hos mig, sen vidare till trädgårn. Där var vi inte alls länge fören det bar av till Mobergs. Dansande, drickande & en hel det kul hade vi tills klockan slog 3. Åkte hem, fick ett telefonsamtal..Jag fixade dricka och vinglade cykeln till kvisthamra där det var efterfest. Jag och Hanna hade det riktigt trevligt tills vi kände att det var nog, kom hem innanför dörren runt 7-tiden.

Två timmar senare var jag uppe av att jag inte kunde sova längre, hela lördagen var segsegseg. Klockan kvart i tre kände jag att en lördag kunde jag inte gå miste om, så på kvällen gick jag hem till Pernilla. Jag hade bestämt mig för en nykter kväll, men hennes bror bjöd oss på shottar, och det kan man inte säga nej till..Jonna var på G igen. Ner till trädgårn och vid ett tiden när det stängde sa jag hejdå till Pernilla och redo för en hemgång. Men icke, jag hamnade än en gång på efterfest där jag inte kände någon nästan tills Lina kom och räddade mig och hem kom jag runt 5-tiden.  Jag har haft en bra helg, mött roligt nytt folk och bara vart på topp. Räknar med en lika rolig nästa helg.


Helgen bjöd inte på så mycket mer än bakis, Uppsala & hejdå kramar till min bror som än en gång åkte '"hem" till sitt Gotland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0