Underbara ni.

Igår började dagen med jobb, det gick fantastiskt bra. Jätteskönt att jag börjar komma in i det mer & mer innan sommaren kommer på riktigt. Efter jobbet gick jag hem till Hanna, åt middag och taggade till. Jossan kom och vi gick till ett berg, tände en brasa, sjöng & pratade om allt. Efter en stund kom även Lina & Madde. Vandrade ner till trädgårn - hem till oscar - trädgårn igen- oscar igen. Kom hem runt 3-4 - tiden och det var jobb som gällde idag också.

Nu sitter jag och vill hitta på något. Ingen av mina vänner har lust att festa till det med mig ikväll, jag som så gärna vill. Någon som ser det här & känner sig sugen, kontakta mig. Nu ska jag sätta mig på balkongen & njuta av kvällssolen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0