Skriv hej.

Jag har nu kommit hem efter en kväll hos Felicia. Underbart att ha henne hemma! Efter jobbet så gick jag till kryddan och handlade med Hanna. Jag har gjort en väldigt bra gärning idag också. Lämnat tillbaka ett busskort som jag hittade i lördags, inte många människor skulle lämna tillbaka ett busskort som går ut i juni, men jag gör det. Vart så glad när hon blev så glad, det är en bra känsla. Nu ska jag snart hoppa i säng, morgondagens planer är att vara med Hanna & kanske Felicia. Hoppas på att det är fint väder. Fick ett sms av Pernilla som gör mig taggad på ännu än bra helg.



Och skriv Hej, vill veta vilka ni är & jag älskar när någon skrivit en liten rad. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0