Skansen.

Idag var vi på skansen. Jag var livrädd men jag gick fram till den äckliga spindeln som egentligen inte skulle vara där men dom tog fram den för att mamma sa att jag hade spindelfobi. Jag gillade det inte, men jag gick fram..tog kort på den, gick därifrån. Modigt av mig. Ormarna har jag inte ett dugg problem med, dom är söta jämfört med spindlarna.

Efter lite klädesbutik tittande, trötta fötter & en alldeles för gnällig lillebror så åkte vi hem. Klippte mig far & gick en långpromenad med mig själv.

Jag har ångest för imårn kväll, har inget planerat..och jag vill inte sitta hemma och inte göra någonting. Får satsa gånger två på lördagen istället. Hejdå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0