Onsdag

Hej. Onsdag är en bra dag, det betyder att imorgon vid den här tiden är Felicia hemma & jag kommer vara jättelycklig.  Dagen har bestått av latte på landkrabban, träffat Madde, Jossan, Pernilla & Emelie. Jag klippte även min lådsaspappa & gjorde om Felicias mamma till hippie. Skulle gått ut på en promenad nu ikväll - men jag blev tvungen att vara barnvakt och det är så satans kallt!

Imorgon ska jag upp tidigt, ska göra om min syster till en påskkärring & träffa Madde. Det blir lite planering av fredagen, städning & färgning av hår. Det ska regna hela dagen imårn, kanske är lika bra om jag ska få något gjort.  Jag kommer vara helt uppspelt imårn, det är en sak som är säker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0