Onsdag.

I måndags när jag kom hem så upptäckte jag att någon hade hackat sig in på min Facebook.
Jonna Grann Bajsar & Jonna Grann borde byta lösenord/ h4ck3er var det alltså inte jag som skrev. Förstår inte vissa som tycker att det där är roligt, omogna jävlar.

Annars så har dagarna bestått av promenader, promenader & promenader med mina kära vänner. Har pratat med Felicia sammanlagt i telefonen några timmar, hon befinner sig i Vemdalen nu så vi har fortfarande inte pratat av oss om allt. Jag har köpt nya skor som jag går och vill smutsa ner, dom lyser vitt.


 

Idag har jag varit hos doktorn & jag ska snart träffa Madde, hoppas att det blir finare väder för jag vill odla mer fräknar.  Jag har föresten också ätit min första glass & ätit den första grillade maten ute, underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0