Kompis, det går bra nu.

Jag är jättejätteglad. Allt är så bra. Varmt, bästa vänner, Felicia kommer hem om några dagar, jag har jobb, planer, Joel kommer på lördag & världens bästa sommar att se fram emot.

Har ett problem, men det kan bara bli bättre förhoppningsvis. Det gick jättebra idag på "jobbet" & kvällen har spenderats med Pernilla. Vi tog världens längsta promenad och jag frös inte för fem öre, även om jag hade en väldigt tunn jacka, sånt blir man på topp av. På vägen hem pratade jag med Jossan i telefonen, 21 minuter, det blir jag inte lika glad av när telefonräkningen kommer, men nu har jag ju jobb..right !?
 
Föresten så saknar jag Visby väldigt mycket, så fort jag vet när jag ska vara ledig så blir det planer på en sväng dit. Jag satsar på en repris av förra våren, den trippen var fantastiskt. Nu ska jag sova..för första gången på ganska länge med ett leende på läpparna. Dock har jag hört att det ska bli minusgrader inatt igen och skulle det vara så att jag vaknar , kollar ut, och det är snö..då drar jag ner alla rullgardiner i huset - lägger mig i sängen och kryper inte fram fören den är borta.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0