Jag ska skrika ut ditt namn.

Hej ! Först vill jag gratta Emelie som fyller 20 idag, grattisgrattis. Dagen kommer helt otippat bestå av Skansen med min lillebror & mamma. Vi ska gå in i akvariumet och jag ska se hur jag reagerar på att se spindlar, eftersom att jag har en sån onormal överdriven fobi för dom, ska bli spännande. Antingen kommer jag stå & skämma ut mig inför hela skansen genom att gråta, skika & springa runt, eller så kommer jag helt enkelt vara så modig att gå fram och klappa den lilla spindeln..usch, bara ordet gör mig skakis. Ormar där emot är jag inte ett dugg rädd för.

Gårdagen vart en toppendag förutom det där med fräknar. Jag, Madde, Hanna & Petter satt på en uteservering och bara pratade om allt, gick runt på stan & parken för blåsande av såpbubblor. På kvällen blev det promenad med Pernilla, Emelie & Jossan, alltid lika bra.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, ha en bra dag & önska mig good luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0