En väldigt bra dag.

Hej! Nu sitter jag i min säng med världen träningsvärk i benen, måste bero på alla vårpromenader jag tagit dom senaste dagarna. Min dag har varit väldigtväldigt bra. Gick ner på stan vid 12- tiden för jag skulle möta upp lillebror som äntligen flytt Visby och kommit till Norrtälje för en vecka. På vägen ner såg jag massor med blåsippor, så redan där var dagen räddad. Gick med ett leende hela roslagsgatan fram tills jag mötte Joel, då förvandlades det till ett ännu större leende.
Vi gick till Smulan & fikade, satt på uteserveringen och bara njöt. Efter någon timme dök Emelie & Jossan upp också. Jag och Emelie gick ner till parken där vi mötte Pernilla & Emelie..( Mycket Emelie där känner jag! ) Sen gick alla och jag satt kvar på scenen all by myself och bara njöt av solen.

Mötte upp Hanna när hon slutade och vi gick hem till henne, åt världens godaste middag ute, inte helt fel. Sen gick vi ner till U-huset där jag inte varit sen skumdiscot i 8;an - tider det. Kollade på när Mattias & shotgun Crackers. Trevligttrevligt.

Nej, nu ska jag smörja in mitt ansikte - känner att det bränner, men några fräknar införskaffade jag nog mig idag. Imorgon blir det troligtvis picknik i parken, träff med Madde & fira Erika som fyller år, hoppas på fint väder bara !

Heeeejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0