April April..

Hej. Min dag har varit fantastiskt. Har varit hos doktorn och det gick bättre än väntat, även om jag hatar att vara på sjukhus och fick världens panikattack innan. Efter det mötte jag och Jossan upp Hanna och Madde. Jossan åkte hem, Hanna till badhuset och jag & Madde vandrade ner på stan. Vi gick till banken och apoteket, köpte kaffe och gick till badhuset igen. Man blir så himla glad när det är sånt här väder, har gått med solglasögon hela dagen - hur bra är inte det ? Men jag hörde dock att det ska bli minusgrader inatt, inte kul! Nu är jag barnvakt till Siri, ikväll blir det att klippa en kompis och syster. Köpte massa godis som vi ska smaska på också, härligthärligt.

Nu ska min syster( på 8-år) lära mig spela nån låt på keyboard. Heeeejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0